星期一, 1月 25, 2010

No hay mal que or bien no venga!


至今還不曉得事情是為什麼發生的,一句"我們不合適!" 硬生生將我打入地獄,把每個精心策劃的節目、每個快樂與悲傷的回憶、每個一起觀賞的夕陽、潮夕、流星、每個旅行、每首歌、每部電影、每道親手熬煮的大餐、每次收假在火車站的離別、每滴眼淚、每個我愛你九年的證據化成一縷清煙硬生生地被殘酷的冷風吹散,化成烏有飄緲!

回來台北並不是計畫中的打算,只是為了不要相隔兩地的決斷,而自以為的決斷卻變成離異的摧化,只是這一切似乎已經不重要,因為結束了、結束了~

我愛過你希望你快樂,如果離開我能使你快樂,我願下那地獄盡那煎熬,祝福妳~我愛過的人,永別!

If blood will flow when flesh and steel are one
Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away
But something in our minds will always stay
Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

On and on the rain will fall
Like tears from a star like tears from a star
On and on the rain will say
How fragile we are how fragile we are

0 Comments:

張貼留言

<< Home